Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

Една красива история: 130 години Avon

Когато погледнем брошурите от преди много много години не е лесно да си представим дългия път, извървян от Avon. Началото е поставено от мъж, който обичал жените и намерил смелост да работи против стереотипите. Не знаеш тази история? Продължи да четеш!

През 1886 продавачът на книги Дейвид МакКонъл основал компанията California Perfume Company. По това време жените нямали право да гласуват – получили го цели 34 години след това. Повечето от дамите стояли у дома и се грижели за потомството. Независимостта била немислима. Въпреки това, Дейвид решил да наеме П.Ф.Е. Алби, 50-годишна омъжена жена с 2 деца. Какво стои зад това решение? Днес е трудно да се каже, но със сигурност назначението донася повече от просто успех.

Момина сълза, циклама и много късмет!

Първият продукт на компанията бил тоалетната вода Little Perfume Dot Set: Микс от 5 аромата – момина сълза, циклама, хелиотроп, бяла роза, и зюмбюл.

Продуктът, както и начинът му на предлагане се доказали във времето: жените винаги са искали да бъдат красиви и да се грижат за себе си, а директните продажби помагали на дамите на направят най-подходящия избор за себе си, особено когато продуктът е препоръчан от друга жена.

Дейвид запазил движещата сила на компанията, която бързо се развила. През 1902 година, тя имала 10 000 представителя, фабрика и лаборатория.

Все по-нагоре

През 1914 компанията започнала да оперира и в Монреал, Канада, а в началото на 20-те години на XX век, продажбите достигнали милион долара.

Логото на Avon се появява за първи път през 1928. Името е заето от река Ейвън, която минава покрай родното място на любимия драматург на  Дейвид Макконъл – Уилям Шекспир. Предизвикателствата, които среща компанията в дългогодишната си история не успяват да попречат на глобалното й развитие – нито Голямата депресия (въпреки кризата, Avon постига 70%-ов ръст в продажбите си!), нито Втората световна война спират напредъка.

През 1946, 60 години след основаването на Avon, компанията навлиза на фондовата борса с оборот от 21 млн. долара.

Америка не е достатъчна!

През 50-те и 60-те, Avon стъпва на нови пазари. Компанията оперира в Мексико, Великобритания, Западна Германия, Бразилия, Исландия, Австралия, Италия. През 1978, броят на Представителите достига 1 милион, а общиъте продажби възлизат на 2 милиарда долара.

Днес Avon има над 6 милиона Представителя, от които над 30 000 само в България. Нашите посланици на красотата са част от една от най-големите козметични компании в света.

Социална отговорност

Ангажираността с правата на жените е неизменна част от идентичността на компанията. Avon предоставя не само грижа за красотата, но и дава възможност на дамите да спестяват пари и да сбъдват мечтите си. Бори се не само с бръчките, но и с рака на гърдата, домашното насилие и се застъпва за необходимостта от финансова независимост на жените. Компанията не само доставя красота до прага на входната врата, но и сама отваря вратата. Нашите Представители са живото доказателство за това – техните истории говорят сами по себе си.

Вярваме, че всяка жена е красива и може да се превърне в успяла, независима и силна дама. Ние не следваме сляпо модата, не промотираме модели, носещи размер XXS. За нас важно е какви сме ние самите – нашето здраве, красота и сила.

130 години Avon е празник на дамите, женствеността, красотата и независимостта, построена от всяка една от нас.

Благодарим ти, че си с нас!

Сподели с твой приятел

Други статии

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]