Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

5 важни бизнес урока от първия Представител на Avon

Още преди жените да могат да гласуват или да бъдат финансово независими, имало една жена, част от историята на Avon – първият Представител на компанията – Мисис Пърсис Фостър Иймс Алби.

Родената през 1836 г. в Ню Хемпшър дама била известна със своя стил и остър ум, които привлекли вниманието на основателя на Avon Дейвид Х. МакКонъл. Той й предложил да бъде първият пътуващ търговски представител на компанията, а останалото е история.

Независимо дали работиш, за да се издигаш в компания, или си предприемач, който тепърва ще представи следващата невероятна идея – всички ние можем да научим едно нещо (или пет) от тази вдъхновяваща жена.

1.Вярвай, че всичко е възможно.
Наречете го летящ старт.  През 1886 г. Мисис Алби приема  предизвикателството на основателя на Avon Дейвид МакКонъл (дотогава в книжния бизнес) да работи като търговски представител от врата на врата за т.нар. по това време California Perfume Company. „Мисис Алби беше сред най-успешните представители в бизнеса с книги и именно затова й поверих първия комплект  мостри на аромати“, пише МакКонъл през 1903 г. Известна като фина и много амбициозна дама, Алби пътува с карета, влак или пеша, предлагайки парфюмите на всеки, когото среща – и тук говорим за сериозен бизнес.

 2.Имай план.

Решителността й се отплаща - скоро Алби започва да отговаря за продажбите на парфюми. Тя се впуска с хъс в изпълнението на новите отговорности. Възполвайки се от нарастващата популярност на парфюмите, тя разширява радиуса на пътувнията си от малкия Ню Хемпшър до целия Североизток.  Алби разработва бизнес план, който включва наемането на жени агенти, продаващи продуктите в своя кавартал. „Затова е съвсем логично да й дадем титлата „майка на California Perfume Company”, пише МакКонъл. Стратегията на Мисис Алби е толкова успешна, че и до днес е една от основните отличителни характеристики на компанията.

 3.Обичай това, което правиш.

Представи си: уверената Алби, която държи всичко под контрол, прави успешна продажба и продължава към следващата среща и потенциална продажба. Упоритата й работа се увенчава с успех и тя прилага работещия модел във всички сфери на своя живот. В писмо до МакКонъл тя пише: „Не съм чувала за по-доходна, приятна и удовлетворяваща работа от тази“.

 4.Обличай се като победител

Говорим за силата на личния стил! Мисис Алби се обличала точно както и живяла – смело изразявайки себе си с пищни рокли в лавандулова тафта, буфан ръкави и впечатляващи шлейфове. Опитен и елегантен пътешественик, тя била облечена с вкус, дори на път. През 2015 г. нейният стил става изключително популярен, когато изисканото й облекло вдъхновява специално издание на куклата Barbie ® с името Мисис Алби.

 

 

  1. Сподели вдъхновението.

Ентисуазмът на Алби бил изключително заразителен. Като първия пътуващ Представител на Avon тя убеждава и други амбициозни жени да бъдат част от компанията. Всъщност Алби успява да ги вдъхнови, като ги прави част от съвременния бизнес 34 години, преди жените да получат правото да гласуват! Един от първите служители на компанията – Ан Мийни, подкрепя Алби, като пише в мемоарите си: „През 1985 г. тя беше почти на 60 и все още пътуваше, работейки почти изцяло под насоките на г-н МакКонъл. Тя беше дъщеря на министър, толкова мила и приятна, че заслужава цял том, написан само за нея!

Основното послание от историята на Алби ни учи, че колкото и големи да са мечтите ни, трябва да ги преследваме. Живеем във времена, в които дори един-единствен човек може да създаде успешен бизнес, и кой знае къде ще те отведе твоята амбиция, вдъхновена от Мисис Алби! ;)

Сподели с твой приятел

Други статии

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]