Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

Avon представя нов облик за бъдещето на красотата

Avon представи своя нов основен доклад "Красотата, бъдещето и силата на емоциите".

Този нов поглед върху факторите, оформящи света на красотата, беше представен на водещия международен форум по красота INNOCOS във Флоренция, Италия, по време на речта на Лиза Гало, вицепрезидент "Глобално развитие на продуктите и процесите" в Avon.

Предизвикващата размисъл теза на доклада твърди, че успоредно с все по-разрастващия се дигитален свят, нарастващата зависимост от новите технологии и собственото  развитие на Avon в онлайн предлагането му, бъдещето на красотата ще стане свидетел на нарастващото значение на силата на човешките емоции, и по-точно с акцент върху „офлайн“ отношенията между хората.

Създадена от група водещи специалисти от различни области на Avon, която включва членове на световнопризнатия екип за проучване и развитие, лидери в тенденциите и експерти за потребителските интереси, докладът показва уникалната визия за бъдещето на красотата на Avon. Специалния предговор към документа е написан от  новия Главен изпълнителен директор на Avon – Ян Зайдерфелт.

Докладът е важна част от еволюцията на Avon към нов облик на компанията, който изразява новото и модерно разбиране на нейните 6 милиона представители и лоялни потребители, разпростиращи се в 70 страни по света.

Неговата основна задача е да отговори на ключови въпроси като това как ще се развиват предпочитанията на потребителите в бъдеще? Какво ще подхранва техните желания и нужди? И как тези прозрения ще имат отражение върху научните изследвания и развитието на козметичната индустрия.

Документът обхваща пет водещи области:

  1. Емоционалното пътуване: Там където "Как изглеждам?" става "Как се чувствам?"
  2. Бъдещето е самотно място
  3. Новото лице на "Персоналното пазаруване"
  4. Всеки ще се превърне в „бюти инфлуенсър“
  5. Красавицата и Възхода на общността

 Главният изпълнителен директор на Avon Ян Зайдерфелт твърди: "Личното отношение при подхода на нашите представители с клиентите е това, което ни прави различни. Както ще разберете от доклада, ние виждаме директната връзка между бранда и потребителите като ключова за бъдещето на красотата."

Целият доклад можете да прочетете тук

 

 

Сподели с твой приятел

Други статии

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]