Бисквитка: Нашият сайт използва бисквитки. Прочети повече за политиката за бисквитките. Пропусни
Затвори
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.
Кампанията е сменена и кошницата е обновена.

Процедура за връщане на продукти на Avon

1. Кога мога да върна закупен продукт?

Вие може да упражните правото си на отказ в 14 (четиринадесет) дневен срок, считано от датата на получаване на Avon продукта. Когато сте упражнили правото си на отказ, вие следва да върнете поръчания продукт в 14 (четиринадесет) дневен срок. Моля да имате предвид, че ако сте отворили доставения ви продукт или опаковката му е повредена, нямате право да го върнете.

Avon предлага 100% гарантирано удовлетворение за своите продукти. Ако ти не си доволен, ние също не сме, затова Avon предлага като допълнителна привилегия Аvon Гаранция. Ако не сте доволни от поръчан продукт, можете да го върнете в рамките на 90 дни от датата на получаване на продукта. Моля да имате предвид, че ако сте отворили доставения ви продукт или опаковката му е повредена, нямате право да го върнете. Avon Гаранция e допълнителна привилегия, осигурена от AVON, която не засяга законово установените права за връщане на продукти.

Некозметични дълготрайни продукти, когато са обхванати от търговска гаранция (напр. часовник, кантар, сешоар и др.), могат да бъдат върнати или заменени в рамките на периода, посочен в гаранционния сертификат. Молим да се запознаете с условията на съответния гаранционен сертификат.

2. Как да върна закупен продукт?

За да върнете продукт е необходимо да попълните Формуляр за връщане, в който трябва да посочите банкова сметка за възстановяване на платената сума. Моля да имате предвид, че Avon не носи отговорност при неправилно попълнени данни във формуляра.

След попълване на формуляра, той, както и продуктa, който желаете да върнете, следва да бъдат изпратени на адрес: гр. София 1784, район "Младост", бул. "Цариградско шосе" 115-Г, ОФИС-СГРАДА МЕГАПАРК, ет. 1, офис "1А", “Ейвън Козметикс България” ЕООД. Разходите за доставка при връщане се поемат от Клиента.

При поискване, Клиентът има право да получи документ за възстановяване на сумата за върнат продукт, по посочена от него електронна поща.

За да заявите и направите връщане към AVON с BOX NOW, използвайте посочения линк и следвайте описаните стъпки: Връщане на продукти с BOX NOW.

Тази процедура се прилага само при директни продажби от Avon към Клиента. За връщане на Avon продукти, които не са доставени директно от Avon, молим да се обърнете към Представителя, от когото сте получили своите продукти.

3. Къде мога намеря повече информация относно процедурата за връщане и моите права?

Моля имайте предвид, че този документ е изготвен единствено с информационни цели, но може да не е изчерпателен. Подробна информация относно Avon Гаранция, както и законово установените права за отказ/връщане на продукти, може да откриете в приложимите общи условия на https://www.avon.bg/conditions и по-конкретно в раздел II Условия за директна продажба на продукти от Avon на Клиенти.

При въпроси или необходимост от повече информация, моля свържете с нас на https://www.avon.bg/svurzhi-se-s-nas.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]